باز کردن زمان
  • با ما تماس بگیرید

    09146336361

  • به ما ایمیل بفرستید

    hassanmohebalipour@gmail.com

امدادخودرو هشترود

امدادخودرو هشترود

امدادخودرو هشترود
امدادخودرو هشترود

امداد خودرو هشترود با استفاده از بروزترین تکنولوژی های روز دنیا در نظر دارد تا رضایت  مشتریان در شهر هشترود بدست آورد . شرکت امداد خودرو هشترود با داشتن تیم متخصص در حوزه کاری امدادی , تعمیرات در محل خودرو , حمل خودرو با نیسان چرخگیر , نیسان دکل , کفی خودروبر , خودروسوار , مکانیک سیار خودرو که شامل تعمیر در محل , باتری به باطری , پنچرگیری , بنزین و … را در شهر هشترود انجام میدهد .

امداد خودرو شبانه روزی هشترود

خدمات امدادی و مکانیکی سیار ما شبانه روزی حتی در روز های تعطیل دایر می باشد اگر نیاز به جابجایی خودرو داشتید یا در صورت نیاز به مکانیکی سیار برای تعمیر خودرو در محل ما شبانه روزی در خدمت شما هستیم با ارزان ترین قیمت و بهترین کیفیت

ما تمامی خدمات خود را ضمانت می کنیم و فاکتور رسمی برای خدمات خود به شما ارائه می دهیم. اگر نیاز به خدمات امدادی ماشین های پژو ، پراید ، سمند ، النود ، سمند موتور ملی ، زانتیا ، تیبا ، ساینا،  کیا، تمامی ماشین های ایران خودرو ، سایپا و … را داشتید می توانید با تلفن : 09146336361  تماس بگیرید.

در صورتی که در جاده مانده اید در حالی که سوخت شما به پایان رسیده و دسترسی به پمپ بنزین ندارید فقط کافی است با شرکت ماجهت سوخت رساني تماس بگیرید تا در کوتاه ترین زمان به شما امداد رسانی شود.

حمل خودروهای معیوب وخودروهای سبک وسنگین به تمام نقاط ایران با پیشرفته ترین دستگاهای امدادی خودرو سوار و نیسان های چرخگیر هیدرولیک و در صورت نیاز به تعمیرات تخصصی در محل وعیب یابی خودرو با ما تماس حاصل فرمائید.

حمل خودرو باید با دقت و به درستی انجام شود تا هم سریع صورت بگیرد و هم آسیبی به خودرو وارد نشود. ما با استفاده از تجهیزات مناسب با توجه به نوع خودروی شما همواره بهترین کیفیت خدمات را ارائه می دهیم.

کفی خودروبر

خودرو سوار دکل دار

جرثقیل های با قابلیت جابه جایی و حمل خودرو

وانت نیسان تسمه ای

جرثقیل های وانت نیسان چرخگیر

ایسوزو خودرو سوار

جرثقیل ماشین بر

خاور ماشین بر

ماشین حمل خودرو

کفی خودروبر

ماشین خودرو سوار

تمام خدمات زیر نظر شرکت امدادخودرو هشترود برادران محب علی پور با بهترین نظارت‌ و ارزان ترین قیمت در هشترود انجام می گردد.

امدادخودرو هشترود
امدادخودرو هشترود

درباره امدادخودرو هشترود

امداد خودرو هشترود با استفاده از بهترین ماشین و افراد متخصص انجام می شود. شرکت امدادخودرو و مکانیک سیار برادران محب علی پور خدمات ماشین هایی همچون برلیانس ، ال 90 ، هایما ، سمند ، پژو و انواع ماشین های داخلی را انجام می دهد. همچنین امداد انواع ماشین های خارجی شامل کیا ، هیوندا ، تویتا ، جک ، و … را به صورت کامل انجام می دهد.

برخی از خدمات تعمیرات ماشین در محل که از مهمترین خدمات شرکت امداد خودرو برادران محب علی پور  انجام می شود

شامل :

دیاگ و تنظیم موتور انواع خودرو، تعمیر خودرو در محل،

پذیرش و تعمیر انواع خودرو در تعمیرگاههای مجاز،

خدمات تعویض روغن موتور،

تعویض دینام و تسمه دینام،

خدمات تعویض دیسک و صفحه و ماهک دنده،

پنچری لاستیک،

تعمیر خودرو در محل،

تعویض فیلتر و پمپ بنزین،

تعمیر خودرو در محل،

تعویض باتری خودرو در محل و …. توسط شرکت امداد خودرو برادران محب علی پور انجام می گردد .

پاسخ بدهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای تماس اینجا کلیک کن