امداد خودرو قره چمن با تلاش بر این که در کمترین زمان ممکن در کنار شما عزیزان در جاده های قره چمن به بستان آباد، قره چمن به میانه و قره چمن به هشترود حاضر شود و خدمات در محل را به نحو احسن انجام دهد.

آماده‌ی برعهده گرفتن این مسئولیت سنگین می باشد.

در هرزمان از شبانه‌روز در جاده های قره چمن خودرو تان دچار مشکل شد با ما تماس حاصل فرمائید.

امداد خودرو قره چمن
امداد خودرو قره چمن / یدکش قره چمن/ شبانه‌روزی 

امداد خودرو قره چمن

در صورتی که خودرو شما دچار نقص فنی شده و قادر به حرکت نیست و یا حرکت خودرو خطرناک و باعث بروز حادثه میشود و نیاز به امداد خودرو دارید میتوانید. با تیم امدادخودرو قره چمن تماس بگیرید.تا فورا در محل حاضر شویم و اقدامات لازم را انجام دهیم.

وظیفه ی امداد گران ما این است که بهترین زمان و سریع ترین موقع به شما برسد ، در محل خودروی شما دارای تجهیزات لازم برای شما باشد.دارای بیمه باشد در صورت حمل خودرو شما سلامتی خودرو را تضمین کند.

مکانیک سیار قره چمن

در صورتی که نیاز شما باشد ما به نزدیک ترین مکانیک شما را میرسانیم کادر مجرب و گروهی حرفه ای و متخصص در حمل ماشین شما میباشد.

حمل خودرو با قیمت و نرخ کرایه مناسب ،حمل خودروی صفر یا تصادفی به صورت تضمینی،خودروی خود را به ما بسپارید و دیگر نگرانی نداشته باشید.ما همراه با رانندگان مجرب و ماشین های حمل استاندارد و مجهز خودروی ،شما عزیزان را به مقصد مورد نظر حمل می کنیم.

امدار رسانی سریع در منطقه قره چمن، باتری به باتری کردن ، تعمیرات جاده ای، سوخت رسانی ، تنظیم لنت، تنظیم موتور از دیگر خدمات ما می باشد.

امداد خودرو قره چمن

امداد خودرو قره چمن

یدکش قره چمن

مکانیک سیار قره چمن

خودروبر قره چمن

امدادخودرو قره چمن

جرثقیل حمل خودرو قره چمن

ماشین بر خودرو قره چمن و مکانیکی سیار

امداد خودرو جاده ای در جاده ی قرهچمن

امدادخودرو قره چمن، در راستای رضایت و راحتی مشتریان این شرکت اقدام به ارائه خدمات “سرویس در محل” به مشتریان خود نموده است تا بتواند اندکی از دغدغه های مشتریان محترم را حل کند.

انجام سرویس های تابستانی و زمستانی شبانه روزی،

انجام تعمیرات سیستم خنک کننده خودرو ،

تعویض روغن سیار در محل در جاده قره چمن،

تعمیر در محل سیستم برق و خودرو ،

تعمیرسیستم ترمز ای بی اس خودرو ،

تعویض سیم کلاچ خودرو ،

امداد قرهچمن خدمت رسانی به کلیه هموطنان محترمی که نیازمند به خدمات امدادی شهری و خدمات امدادی جاده ای هستند و از طرفی قصد استفاده از خدمات  در نمایندگی امداد خودرو قرهچمن را دارند، فراهم سازد.

شبانه روزی با شما هستیم

در کنار شما

با خدمات در محل تعمیری خودرو

بدون هیچ گونه تاخیر در امر خدمات رسانی در جاده قرهچمن